.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد3برابرى سرمايه گذارى صنعتى در گلستان
رييس سازمان صنايع و معادن گلستان از سه برابر شدن استقبال سرمايه گذارى صنعتى از ابتداى سال جارى تاكنون در استان خبر داد. مهندس منصور قليچ لى گفت: اين امر در حالى است كه در هفت ماه اول سال جارى تعداد جوازهاى تاسيس صنعتى و معدنى صادره استان ۵۰۶ مورد بوده

رييس سازمان صنايع و معادن گلستان از سه برابر شدن استقبال سرمايه گذارى صنعتى از ابتداى سال جارى تاكنون در استان خبر داد.

مهندس منصور قليچ لى گفت: اين امر در حالى است كه در هفت ماه اول سال جارى تعداد جوازهاى تاسيس صنعتى و معدنى صادره استان ۵۰۶ مورد بوده كه ۱۸۰ درصد از نظر تعداد، ۲۸۸ درصد در سرمايه گذارى و ۲۱۳ درصد هم از نظر ايجاد فرصت شغلى در مقايسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
به گفته وى براى مشاوره و راهنمايى سرمايه گذاران صنعتى استان نيز در اين مدت ۲۳ مجوز خدمات مهندسى صادر شده كه از رشد ۱۵۵ درصدى در مقايسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است به طورى كه تعداد شركت هاى ارايه دهنده خدمات فنى و مهندسى به ۶۰ شركت رسيده است.
قليچ لى در ادامه ضمن اشاره به اين كه از ابتداى سال جارى تاكنون با بهره بردارى از ۴۷ واحد توليدى، تعداد واحدهاى صنعتى موجود در استان به ۵۶۹ واحد رسيده، ميزان اشتغال اين واحدها را هم ۱۳ هزار و ۳۳۲ نفر اعلام كرد.
رييس سازمان صنايع و معادن گلستان گفت: همچنين صادرات ۹ واحد صنعتى استان در اين مدت از سال ۱۰ ميليون و ۷۰۰ هزار دلار بوده كه ۲۱۷ درصد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
به گفته قليچ لى، محصولات صنعتى صادر شده استان شامل نئوپان، روغن خوراكى، سس مايونز، نوشابه، مركبات، رب گوجه فرنگى، روغن موتور و نوار كاست و ويدئويى بوده كه به كشورهاى آسياى ميانه و اروپا ارسال شده است. وى در ادامه افزود: در اين مدت از سال جارى از معادن موجود در استان ۱۴۳ هزار و ۱۵۷ تن ماده معدنى استخراج شده كه شامل زغال سنگ، سنگ لاشه آهكى، صدف كوهى و سنگ نسوز مى باشد. قليچ لى بيشترين ماده معدنى استخراج شده را زغال سنگ به ميزان ۱۱۰ هزار و ۷۷۱ تن بيان كرد./جوان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.